22/10/2012

Voltei+Novo Layout+Musica que eu mesma Fiz

Oi Sentiram a Minha falta,entao eu voltei e feliz por que o blog ja tem 133 seguidores *u*
entao eu fiz um Layout Novo da Cher Lloyd
coloquei um Slide bem legal estamos na Versao Chibi Cher Lloyd 
Gente,tenho uma novidade especial
clique em leia mais
1 2 3123 Let's personal for fun
Hey Hey Hey Hey Hey
When I met you, I was crazy, but I see that you have not been ideal
You have to be like me
But I do not like you
At Sun, I was all happy, For My heart was excited, at least I did not like you, but you is not for me I'm a avenger

Did not know you were like that, but I thought you were perfect but I see that you was not At Sun, I was all happy, for my heart was excited, and now I have to like it for you, you're staying with me for I am a avenger Hey Hey B Hey Hey F Hey Hey F We are BFF'S Forever friends
voces tevem ta me perguntando:
Darly, o que é isso?
sabe o que isso é Minha Musica que eu mesma Fiz
Fala sobre uma Garota e um garoto, o garoto gostava da garota mas ela nao gostava entao ela começou a gosta dele(e eu me refiro a mim e meu best que eu gosto)
Beijos


Um comentário: